Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: Місто-герой Харків
Місто-герой Харків

Доставка та оплата

Способи доставки

  1. Самовивіз з магазину (тимчасово обмежено)
  2. Доставка за адресою нашим кур'єром
  3. Доставка Новою поштою, Укрпоштою, Делівері та ін.

Способи оплати

  1. Оплата готівкою (тимчасово обмежено)
  2. Оплата платіжною карткою (тимчасово обмежено)
  3. Безготівковий розрахунок
  4. Накладений платіж

Оформлення замовлення

  1. Через кошик сайту
  2. По телефону

 

Умови самовивозу з магазину

  • Якщо в зручному для Вас магазині товар є в наявності, Ви зможете самостійно забрати покупку в той же день.
  • Якщо в даний момент в конкретному магазині товару немає, або Вам зручно забрати замовлення в інший день, виберіть доступну дату і заберіть свою покупку в найближчому магазині.
  • Перед візитом в магазин обов'язково переконайтеся, що у Вас є номер замовлення і Ваше замовлення вже знаходиться в магазині.

Важливі моменти

При комплектації Вашого замовлення в магазині співробітники можуть розкривати упаковку для перевірки якості товару.

Ви можете відмовитися від прийому товару, якщо не влаштовує зовнішній вигляд, комплектація товару, вказавши причину відмови в Бланке отримання. Зверніть увагу, що будь-які претензії за зовнішнім виглядом, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при огляді товару в магазині.

Ставлячи підпис на Бланке отримання або видатковій накладній, Ви підтверджуєте, що не маєте претензій до магазину за всіма згаданими питань.

 

Умови доставки за адресою

  • Ми доставимо ваш товар за адресою, вказаною при оформленні замовлення. Будь ласка, перевірте правильність зазначеної адреси і ваші контакти.
  • Доставка в населені пункти, де немає наших магазинів здійснюється транспортними компаніями.
  • Наша служба доставки попереджає клієнтів вранці в день доставки і безпосередньо за годину до приїзду. Якщо за годину до доставки не зможемо Вам додзвонитися, доставку переносимо на інший час.
  • Доставка в заміські будинки здійснюється за наявності під'їзних шляхів.
  • Перед доставкою Вашого замовлення підготуйте умови для безперешкодного доступу співробітників служби доставки: звільнити проходи, сходові прольоти і місце в будинку.
  • Пересування товарів по дому і утилізація старих товарів співробітниками служби доставки не провадиться.
  • Товар заноситься до хати, якщо відстань між дверною коробкою і технікою не менше 10 (десяти) сантиметрів. В іншому випадку товар залишається на місці, до якого вдалося здійснити доставку.
  • Перед покупкою товару уважно ознайомтеся з властивостями і характеристиками товару, який ви хочете купити: розміром, кольором, вагою і т.д. У разі повернення великогабаритного товару, клієнт повинен доставити його в магазин самостійно.
  • При прийомі товару уважно перевірте комплектність і зовнішній вигляд товару, відсутність механічних пошкоджень.
  • Включення і перевірка працездатності товару проводиться покупцем без участі співробітників служби доставки. Перед включенням техніки рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по експлуатації товару.
  • У разі відсутності гарантійного талона або інструкції по експлуатації товару російською / українською мовами Ви можете звернутися в контактний центр.
  • Упаковка товару не прибирається і залишається у покупця.

Важливі моменти

При комплектації Вашого замовлення на складі співробітники можуть розкривати упаковку для перевірки якості товару.

Ви можете відмовитися від прийому товару, якщо не влаштовує зовнішній вигляд, комплектація товару, вказавши причину відмови в Бланке доставки товару. Зверніть увагу, що будь-які претензії за зовнішнім виглядом, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару у кур'єра.

Ставлячи підпис на бланку замовлення, ви підтверджуєте, що не маєте претензій до магазину за всіма згаданими питань.

 

Умови доставки Новою поштою, Укрпоштою, Делівері та ін.

  • Правила доставки компаніями перевізниками регламентуються офіційними умовами надання послуг на сайті служби доставки.
  • Про прибуття замовлення у відділення Ви будете повідомлені SMS-повідомленням із зазначенням номера накладної.
  • Отримати замовлення Ви можете в будь-який час після отримання SMS про прибуття посилки згідно графіку роботи відділення.
  • Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 5 робочих днів (якщо інше не прописано в правилах компанії доставки). Якщо після закінчення цього терміну Ви не отримаєте замовлення, товар повернеться в магазин, а Ваші дані можуть бути занесені в публічний "чорний список" покупців.
  • При прийомі товару уважно перевірте комплектність і зовнішній вигляд товару, відсутність механічних пошкоджень.
  • Включення і перевірка працездатності товару проводиться покупцем без участі співробітників служби доставки. Перед включенням техніки рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по експлуатації товару.
  • У разі відсутності гарантійного талона або інструкції по експлуатації товару російською / українською мовами Ви можете звернутися в контактний центр.

Важливі моменти

При комплектації Вашого замовлення на складі співробітники можуть розкривати упаковку для перевірки якості товару.

Ви можете відмовитися від прийому товару, якщо не влаштовує зовнішній вигляд, комплектація товару, вказавши причину відмови в Бланке доставки товару. Зверніть увагу, що будь-які претензії за зовнішнім виглядом, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при огляді товару на відділенні перевізника.

Ставлячи підпис на бланку декларації, Ви підтверджуєте, що не маєте претензій до магазину за всіма згаданими питань.

При отриманні замовлення у відділенні необхідно:

  1. Вказати номер накладної з SMS-повідомлення.
  2. Пред'явити паспорт (для всіх замовлень від 5000грн. Обов'язкове копія документа, що посвідчує особу, відповідно до Закону України - стаття 10).
  3. Оплата здійснюється виключно за вартість товару і доставку. Додаткова оплата при отриманні замовлення у відділенні не стягується.

 

Оплата готівкою

  • Оплата готівкою приймається при будь-яких способах доставки.
  • Оплата здійснюється виключно у національній валюті.
  • Якщо в магазині тимчасово не справний (не встановлено) касовий апарат, продавець запропонує оплатити товар готівкою в касі банку або терміналі самообслуговування поруч з магазином.
  • Ознайомитися з правилами оплати за готівковий розрахунок можна на сайті zakon.rada.gov.ua.

 

Оплата платіжною карткою

  • Оплата платіжними картами здійснюється безпосередньо на сайті.
  • Приймаються до оплати банківські карти Visa і MasterCard.
  • Отримати товар, оплачений на сайті, може Покупець, який оформив замовлення, або інша людина за вказівкою Покупця. Якщо Ви бажаєте щоб, оплачений Вами, товар отримав інша людина, скористайтеся послугою «Подарунок».
  • Для отримання товару при собі необхідно мати оригінал паспорта громадянина України.
  • Оплата картами доступна не у всіх відділеннях служб доставки. Перед оформленням замовлення переконайтеся, що на Вашому відділенні приймаються до оплати карти.
  • Оплата картами недоступна при доставці додому, якщо інше не прописано в правилах служби доставки.

 

Безготівковій розрахунок

  • Виконання замовлення за безготівковим розрахунком - на 1-4 робочих дні довше в порівнянні з готівковим розрахунком.
  • Для оформлення замовлення по безготівковій формі оплати необхідно:

Для фізичних осіб:

  1. паспорт (реєстрація (проживання) на території України)
  2. ідентифікаційний код

Для юридичних осіб:

  1. свідоцтво реєстрації підприємства
  2. Свідоцтво платника податків

 

Оформлення замовлення через корзину сайту

При оформленні замовлення онлайн працівник інтернет магазину або уповноважена особа може здійснювати дзвінок Покупцеві для уточнення деталей замовлення, а також для інформування по статусу замовлення, доступності товару і інших моментів, що стосуються замовлення Покупця.

При достатності інформації в замовленні, замовлення може бути передане в роботу без додаткового повідомлення Покупця.

Обробка замовлень оформлених на сайті проводиться в робочий час в термін до 3 годин, але не більше 2 робочих днів при максимальному завантаженні.

 

Оформлення замовлення по телефону

При оформленні замовлення по телефону і можливості виконати його, замовлення відразу ж передається в роботу.

Інформування по замовленню може відбуватися по телефону, СМС або через месенджери.